کیفیت و ایمنی ملاک انتخاب تاکسی‌های فرودگاه امام است نه ایرانی یا خارجی بودن

حسین سلیمان‌بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آزادگان ایران اظهار کرد: در فرودگاه امام خمینی خودروهایی که مسافران خدمات ارائه می‌دهند باید استانداردهای مورد نظر ما را داشته باشند.

وی با بیان این‌که این استانداردها شامل کیفیت، ایمنی (ایربگ)، صندوق بزرگ و جادار و سیستم تعلیق مناسب است، افزود: خودروها باید صندوق بزرگی داشته باشند تا مسافران مجبور نباشند بار خود را در صندلی عقب خودرو بگذارند.

وی با تاکید بر این‌که در خصوص خودروها هیچ برند داخلی یا خارجی را معرفی نکرده و هیچ محدودیتی در این زمینه نداریم، تصریح کرد: خودروساز و تاکسی دار بسته به وضعیت، سفارش و خواست خود خودروهایی را تولید کرده یا خریداری می‌کنند.

مدیر برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری فرودگاه امام خمینی ادامه داد: خودروهایی که در فرودگاه امام خمینی تردد کرده و به مسافران خدمات رسانی می‌کنند باید استانداردهای مورد نظر را داشته باشند و هیچ محدودیتی درباره برند این خودروها ایجاد نکرده‌ایم.

سلیمان‌بیگی یادآور شد: سازمان بهینه‌سازی مصرف سوخت و محیط زیست به ازای خرید هر خودرو هیبریدی ۳۰ میلوین تومان یارانه می‌دهند، به همین دلیل هم بسیاری از رانندگان و شرکت‌ها اقدام به خرید چنین خودروهایی کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به بدهی ۶۰۰ میلیون تومانی تاکسیرانی به فرودگاه امام خمینی، گفت:‌چند روز پیش ۲۵۰ میلیون تومان از این بدهی را پرداخت کرده و مابقی نیز قسطی شده است.

انتهای پیام/



پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *